A list of 50 Thank You-s

Príjemný posledný prázdninový večer.

Pár týždňov dozadu som pridala príspevok s piesňou Jasona Mraza, a musím sa priznať, že by som na blog najradšej každý deň pridala jednu z jeho skladieb. Je to môj najobľúbenejší hudobník rovno s Tomášom Klusom. Jeho hudba je tak trošku slepačou polievkou pre dušu.

Výnimkou nie je ani skladba 3 things. A ako to býva, pár dní dozadu som pri tejto piesni sedela, plakala a zmáčala vankúš na posteli. Poznáte ten pocit ?

Podstatou piesne sú tri veci, ktoré by človek mal urobiť, keď sa cíti, že jeho život sa "rozpadol".
1. Vyplakať sa.
2. Poďakovať životu.
3. Začať novú kapitolu.

Možno vás už napadlo, s pomocou nadpisu a druhého bodu, že ma v tomto článku čaká len jediné - na oslavu tohto leta chcem poďakovať za všetko.


01. Ďakujem za novo-objavenú lásku k pečeniu.
02. Ďakujem za náš dom, záhradu a prostredie, ktoré vytvára.
03. Ďakujem za smiech, taký príjemný a srdečný, že sme sa cez leto smiali celé hodiny.
04. Ďakujem za jógu, pretože s ňou, v mojom živote, je mi lepšie.
05. Ďakujem za vymoženosti a pohodlnosť dnešnej doby.
06. Ďakujem za to, že sa mi tej pohodlnosti dostáva.
07. Ďakujem za úprimné rozhovory, pri ktorých čas plynie a mne sa nechce prestať rozprávať.
08. Ďakujem za psíky, pretože si tak ľahko rozumieme.
09. Ďakujem za nášho psíka.
10. Ďakujem za priateľov, ktorí ma neustále učia.
11. Ďakujem za umelcov, ktorí mi svojím dielom dodávajú energiu.
12. Ďakujem za zlyhania, lebo tie ma posúvajú ďalej.
13. Ďakujem za úspechy.
14. Ďakujem za sezónne ovocie (jednak nemusím zaň platiť, keď rastie doma), chutí lepšie než čokoľvek iné.
15. Ďakujem za kvety a sľubujem, že sa o tie svoje budem starať lepšie.
16. Ďakujem za čokoládu.
17. Ďakujem za zdravé vlasy a nedokonalú pleť.
18. Ďakujem za seriály, lebo lepšie sa snáď čas strácať ani nedá.
19. Ďakujem za knihy.
20. Ďakujem za plač, príšerné nálady a dni, keď neviem čo ďalej.
21. Ďakujem za očakávaný ranný pokoj, keď sa mi chcelo privstať.
22. Ďakujem za vtáčí štebot, ktorý sprevádzal tie rána.
23. Ďakujem za hádky a uzmierenia.
24. Ďakujem za možnosť písať tento blog.
25. Ďakujem za inšpiratívnych ľudí, či youtuberov, či bloggerov alebo známe a neznáme osobnosti.
26. Ďakujem za meditácie, podarené či menej podarené.
27. Ďakujem za upršané leto, pretože prírode by nemohlo prospieť viac.
28. Ďakujem za jedlo, ktoré máme každý deň na stole.
29. Ďakujem za čistú pitnú vodu.
30. Ďakujem za spontánne momenty.
31. Ďakujem za nevydarené plány, lebo to má vždy svoj význam.
32. Ďakujem za možnosť študovať, síce občas nadávam.
33. Ďakujem za jednodňové letné výlety.
34. Ďakujem za dovolenku v Tatrách, kde sloboda naberá úplne nový význam.
35. Ďakujem za filmové večery.
36. Ďakujem za celú svoju rodinu, ktorá skutočne je tá najúžasnejšia, napriek svojim zaužívaným chybám.
37. Ďakujem za splnené priania.
38. Ďakujem za všetky piesne, ktoré spievam a robím tak z celého srdca.
39. Ďakujem za to, kto som.
40. Ďakujem za motivačné obrázky a citáty.
41. Ďakujem za slnečné dopoludnia a popoludnia, keď sme čerpali zo slniečka vitamín D.
42. Ďakujem za miesto(a), ktorým hovorím domov.
43. Ďakujem za rozprávky, lebo tam sa na zázraky ešte verí.
44. Ďakujem za tých so "psími čumákmi".
45. Ďakujem za úsmevy.
46. Ďakujem za medvedie objatia i objatia.
47. Ďakujem za pohodlné pyžamo, teplú posteľ a kvalitný spánok.
48. Ďakujem za možnosť cestovať a spoznávať.
49. Ďakujem za leto plné zážitkov, večerov s priateľmi, rozhovorov s rodinou, zaujímavých kníh, poučných filmov, veselých aj smutných chvíľ.
50. Ďakujem za život.

Päťdesiatka mi prišla taká symbolická. Písala sa príjemne a myslím si, že to je fér spôsob ako zakončiť letné prázdniny 2014. Toto leto si to zaslúži. 

A ak sa vám chce ďakovať, vyzývam vás na spísanie podobného zoznamu. 

Veľa šťastia a síl do nového školského roka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !