Spending time on your own and actually enjoying it

Keď prší, s knižkou v ruke a melancholickou náladou to ide ľahko. Byť sám. 
Ale čo ak je slnečný deň, bez plánov, s dobrou náladou a možno i s neskonalou túžbou po návšteve shopping centra. To už nemusí ísť tak ľahko, keď nie je s kým.
Ale ide to.

Včera som strávila kvalitný čas "sama so sebou" v nákupnom centre a nikam som sa neponáhľala. Načo aj, veď sú prázdniny. Išla som najmä kvôli kníhkupectvu a papiernictvu. Kúpiť, vybaviť potrebné a medzi knihami sa na chvíľku stratiť - pretože vybrať si sa mi nikdy na prvýkrát nepodarí, respektíve zúžiť výber sa mi nikdy na prvýkrát nepodarí. 

Aby ste mi verili, že nie som taký nerd, celé sa mi to obrátilo. Behala som po obchodoch, skúšala najmilšie kúsky, obzerala najkrajšie hrnčeky a bytové doplnky, takmer kúpila obraz na moju bielu prázdnu stenu. Vychutnala som si desať minút v žiare svetiel kozmetických regálov pri výbere korektora! To už je čo povedať.

Ale...

Všetko sama. Nie preto, že nemám s kým a nie je preto, že by nemali čas. Jednoducho preto, že som chcela a bolo mi fajn. Neviem ako pre vás, ale tráviť čas sám so sebou (a tentokrát bez úvodzoviek) pohodlne, hlavne v priestoroch, kam skoro nikto sám nechodí, je náročné. No skutočne oslobodzujúce, keď si uvedomíte, že na tričku, ktoré vám nesedí sa z chuti a nahlas zasmejete i sama. Alebo sedíte nad knihou v kníhkupectve a o peknej myšlienke, ktorú ste práve prečítali, nikomu nepoviete - prosto sa v duchu pousmejete a schováte si ju ako malé čisté tajomstvo.

Toto leto je o veciach, ktoré nerobíme často alebo robíme úplne prvýkrát. A tak vás vyzývam na malú challenge...

Choďte sami do mesta a užite si to! Len tak.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !