Moments to appreciate

Cítim sa úplne pohodlne v kuchyni, aj keď sa všetko páli, pretože vonku som zbadala členov svojej rodiny pracovať tak usilovne na našej záhrade. A napadá mi myšlienka, že je to presne tak ako by malo. Makáme všetci spolu, každý na inom kúsku domu a tvrdou každodennou prácou budujeme svoju malú farmu rodinnej pohody - hoci to občas vrie.
...
Za teplej letnej noci ležím na príjemne chladnom lehátku a v pozadí hrá rádio melódie, ktoré presne vystihujú atmosféru večera. S úsmevom sledujem psa, ktorý (s úsmevom) sleduje maminu, ktorá sa pohupuje i skáče do rytmov pesničiek. Je nám dobre. A hviezdy... ách, tie hviezdy! V ten moment žiaria len nám.
...
Sedím, hryziem svoju spoľahlivo ukuchtenú večeru a odolávam pokušeniu tancovať na hudbu nového albumu Jasona Mraza. Prikyvujem a neveriacky-obdivuhodne krútim hlavou nad slovami textov. Ale keď mám zjedené... Tancujem. Po obývačke. A je mi jedno kto sa díva.
...
S kamarátkou kráčame na malú zrúcaninu blízko domova, lúče nás hrejú na chrbát. Keď vystúpime hore, všetko je zelené, slobodné a divoké. Taká príroda je. Cítime sa nesmierne vysoko, aj keď nie sme. Ja otočím hlavu k Slnku a pozdravím. Krajšie mi dnes ešte nebolo.
...

Mojich pár momentov z posledných týždňov, pri ktorých skutočne nedávam pozor na nič iné, iba na to, čo sa deje tu a teraz. Čo je dôležitejšie? Obzvlášť teraz cez prázdniny, keď je zabúdanie podmienkou a také ľahké.

Život je krásny, nezabúdajme a ďakujme.

Ďakujem.
:-)

Fotka je moja, prosím nekopírovať - ďakujem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !