Dear 2014, I wish for...

1. tablet Asus MeMo Pad HD 7  2. case for Asus MeMo Pad 3. jeans 4. books to read: Every Day, Looking for Alaska 5. film for a camera 6. skater dress
   Vianoce síce práve skončili, ale aj tak som Ježiškovi napísať nestihla. Alebo skôr, nemala som si o čo zaželať. No s príchodom nového roka sa to zrazu zmenilo a niečo sa predsa len našlo. Napríklad, moja túžba po tablete rastie do enormných výšok, a tak som posledné dni strávila hodiny prehľadávaním tabletov a skončila som pri tomto malom, lacnom a esteticky peknom Asus-e. K nemu si želám aj kryt. Tiež túžim a aj tak sa obávam, že nikdy nenájdem perfektné džínsy. Ten problém máme asi všetky, že ? Tento rok si tiež spisujem knižky, ktoré chcem prečítať a zatiaľ som na dobrej ceste - moje dve must read tohto roka sú Looking for Alaska od Johna Greena a Every Day od Davida Levithana. Ešte si prajem, aby sa mi podarilo vyfotiť ďalší film na starom Zenite. A moje letné želanie ? Zohnať dokonalé skater dress, ktoré  mi budú sedieť ako vlastná pokožka. Na to všetko mám dvanásť mesiacov, tak to hádam zvládnem. 
   Majte sa pekne.

1 komentár:

  1. OH! Aj tebe odrazu prišli na um všetky možné veci, ktoré by si si priala a rada zadovážila, až po Vianociach... Som rada, že nie som jediná. :) Som na tom úplne rovnako ako ty, akurát môj zoznam na rozdiel od toho tvojho je enormne väčší, takže sa ním pre istotu ani nechválim (len tajne spisujem na farebné lepiace papieročky). :D

    Ale čo sa týka toho tvojho zoznamčeku, i mne by sa hodilo niekoľko položiek. For example, that jeans. Juj, ako by sa mne páčili, keby som konečne našla nejaké pekné džínsy, ktoré by najlepšie nestáli nad 50 eur. :) A ak nájdeš "také šaty", okamžite sa odfoť a hádž ich sem, aby som mohla omrknúť!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !